پلیس راه مازندران:

آغاز اعمال محدودیت‌ ترافیکی روز عاشورای حسینی در جاده‌های مازندران        

محدودیت ترافیکی روز عاشورای حسینی امروز یکشنبه ۹ مهرماه به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران اعمال شد.                                                       

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز   یک شنبه ۹ مهرماه از این محور ممنوع شد.

وی افزود:  تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی در محور سوادکوه   از ساعت ۱۲ تا ۲۴  امروز یکشنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر امروز  یکشنبه ۹ مهرماه تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۱۰ مهرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ بعد ازظهر روز یکشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

انتهای پیام/آ

ممنوعیت تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران اعلام شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار